Friday, November 17, 2006

{Veronica} SUCK IT KATTUNLOVE, WE HAVE THE SCOOP THIS TIME


JIN SIGHTING IN L.A.;

JIN'S SEMEN IN GOTHIC GIRL?


The best part about this Never Before Seen, Hot Off the Presses Jin Party Picture is NOT the tan idol, but the creepy woman on the left with the eyebrows. (Shudder) Even better, this picture is from her myspace.

Even better than that, this is the key quote from it, which I think explains a lot about her: "Dating wise, I'm strictly asian boys only. Don't judge me." Seriously, don't judge her. She's just trying to live her life. Asian Style.

Even better than that, a secret secret source given to me by my bff Jaclyn (seriously, I'm gonna sleep with her someday for this) reveals what really happened between Gothy McBrows and Jin. The MSN conversation between Elvira and her friend is very long and telling, so we're not posting it all, but here are some ~*~*~juicy~*~*~ highlights:

{on his blossoming alcoholism}
***** says:
Haha, he was drunk last night.
***** says:
He said he had 5 vodka shots. xDD

{on something that probably didn't even happen}
????? says:
He's a fast kisser though.

{on whether she would sleep with him}
***** says:
Yeah, well...look at this way, if I did, I'd just be an American fling. But since I got his number, I plan on hanging out with him and becoming better friends.

{on his english skillzzz}
***** says:
He can say enough. xD Like, "Can I sleep with you?"

Grody. As this is totally late breaking news, info is still flying at us from various sources. We'll keep editing this post so you can keep lol'ing about it.



Have an awesome Friday night, babies! Maybe one of you will get drunk and sleep with Jin! And then email us to show the pictures off!

edit (11/17/06 8:00PM): i've removed the link to Emily the Strange's myspace because chinese blogs have now found it and they will actually fly to L.A. with knives. KNIVES.

edit (11/18/06 9:00AM): Holy shit, it's only 9 in the morning but we already have 3,000+ hits? Someone pass around a round of drinks.

edit (11/18/06 3:00PM): OH HELLO THERE どうしてコメントまで通訳してんの?ところで、うちのサイトは"悪意満々のジャニーズ安置サイト"じゃないわよ。だって、ジャニーズ大好きだもん。

edit (11/19/06 1:00PM) Amanda (Gothic Girl) denies all charges in the comments and in emails between herself and the site. She is concerned about Jin's reputation and wishes that the commenters would stop being so harsh about her. While Cho Scandalous understands and respects her concern, this version of events is more hilarious, so we're sticking with this one. Also, sup Shanghai, Seoul, Jakarta, Singapore, Tokyo, Beijing, Hong Kong, Guangzhou, and Manila? Thanks for the ten thousand hits you gave us while you left hate messages over and over! You're making us a shitload of money on our click program!

254 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 254   Newer›   Newest»
dani alex said...

zomg first comment in drama fest!

And err... christ those girls are scary. If you're going to shave yer brows learn to draw them in properly first.

but really I'm just jealous, you know. I wanna party with jin x gin. D:

Nazia said...

Ok, so while the adoring fans back home are thinking their 'brave idoru' is swatting up his Jinrish Mr ex-KUNTT is in actual fact pimping himself out to strange American girls who take lame ass pictures and then post them up.

Hmmm. Makes you wonder what all those news shows would be saying. Them and that crazy batshit Spanish woman with the son from D-Boys or whatever it is...

Anonymous said...

hahah omg. she is so fat and ugly with her bad make-up. oh sweet baby jesus on a stick

eitokun said...

OMFG. WHERE DOES THIS GIRL LIVE?

So.. the real story was that Jin wanted to go to America to hook up with American chicks? Cuz we all know Jin loves foreign girls. D:

Uh, don't reply to this account cuz for some strange reason I have a blogger account and I don't remember getting one. D: I got here from lj.

tiina said...

...this just gets better and better.

audrey said...

lol @ him

Bonita said...

ZOHMG!!! Words cannot express my feeling for this, hahahaha.

I'm scared of her eyebrows now.

Yamaru said...

She looks like a man. Y/Y?

Anonymous said...

All I can say is I'm in LA and why the fuck am I not on Jin's list of drinking buddies?? I'm American! I'm a girl! I date/sleep with Asian men! Aren't those the only requirements? I can be his BBF, too!!!

No seriously, how can it be THAT easy to rub tits with Jin when he's in LA and I'm missing all the LOLZ! BTW, did he pass out in Santa Monica or sth? That freak tan has me worried for him. Well, that and the apparent mental breakdown he's suffering...

KendoYuki said...

WTF!?

...at least find some good-looking girls, geez.

Anonymous said...

I'm going to mentally prepare myself, since I get the feeling that Jin might just be the next Mel Gibson, but no in a good way.

Anonymous said...

ok basically jin will sleep with everyone hotter than her???

which means jin would sleep with like the entire world.

i have a chancee yatta desu

VERONICA said...

just so that girl doesn't get mad at me, i never said she was ugly. she made an unfortunate costume choice, but i can overlook that since she delivered the goods so very very well.

Anonymous said...

HAAAAAAHA. There's something in her nose.

Yao said...

I'm sure she'll be gorgeous after a date with the Bare Escentuals counter lady.

VERONICA said...

[19:03] jankenpwned: that gothic girl has a cartoon of kozi from malice mizer on her myspace
[19:03] jankenpwned: sigh
[19:03] jirettiger: DONT JUDGE HER

Anonymous said...

Who is the girl on the right?

She looks awfully close to Jin.

Anonymous said...

i'm sure she looked sexy to jin after he had those 5 shots

and she is not a goth she is a jrocker!!!!! lulz

VERONICA said...

you're right, anon. sorry for insulting goths everywhere. as a former jrocker (in like NINETEEN NINETY EIGHT COME ON PEOPLE GET WITH THE TIMES) i should have realized the difference.

Anonymous said...

guyz you better get a spellchecker or she'll REDICULE you about it

Anonymous said...

I. I. This. What. sorry still lolling too much. ilu people for making this morning the best ever morning to wake up to XDDD

...the girl is scary. *krai*

VERONICA said...

i love that people think we're making this up now. like i have the time or patience to sit around and photoshop jin's ugly mug onto random party photos.

Anonymous said...

no, it's quite alright. it's rather easy to mix up the two.

after all, you simply walk into hot topic and walk into a hair salon with an old picture of david bowie and call the final result jrock and you are good to go.

Anonymous said...

poor japanese fangirls. they are already so left behind with Jin news. From now own they have to brush up whatever Engrish they can manage because Jin-news will be coming from the U.S. of A.

Well so much for learning the basic phrases to surivive "studying".

Anonymous said...

Jin looks like he was shocked to have his pic taken. His mouth was open so wide you can see the wad of gum he was chewing.

The girl on the right looks like she's leaning in to kiss Jin.

I agree. The girl on the left is a jrocker not a goth.

lilyt55 said...

wait...is this still from halloween or just some random crazy party?

Sasha said...

Who the fuck cares if the girls are jrocker or goth?! The only thing that cracks me up is whatever the hell is in his mouth. Looks like Jin walks on both sides of the line? Oh shit, I just fed the yaoi fans. Meh. Made my day, girls. You know you always do.

Anonymous said...

hey listen, if people can think that's not jin we're perfectly entitled to think it's not gum in his mouth either.

kate said...

damn you and your watermarks!!!!!! how am i supposed to steal your pics now

Anonymous said...

someone get me a barf bucket!!!

Anonymous said...

You'd think he would go for the more normal looking one in the pic, but then again I think it's a given that the only people who are willing to sleep with Jin are desperate fugly whores.

yayori said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

LMFAO. Okay, I knew that Jin loved white girls but dang... THIS IS JUST SO HILARIOUSSSSS. 99.999999% sure now that Jin came to america just to bang all the white chicks he can get his grubby hands on.

Anonymous said...

WHERE ALL DA WHITE WOMEN AT?!?!

Alyson said...

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA omg the fug

this is better than when a certain nationally famous entertainer I was tutoring told me he fucked a fat American chick who called herself "THE CHICAGO BULL" XD XD XD

it's once again proven: Japanese people can't tell attractive honkeys from fugly ones. lololololol I'ma show this to some nip friends now.

medders said...

HAHAHAHA now that's just.. wow. not jaw dropping but totez funny. choscandy girls, you make my day.

eve said...

The only chinkychinks worth giving a damn is Yao, the rest of them are retarded bitches who don't carry out their own threats like koreans do.

Squints said...

when you're drunk.. anything goes. Even goths.

VERONICA said...

speaking of drunk. hat is what i am now. dbrinkl on the internet

hay mimi i love you go to school in america ok so we can party

sry yao

Sasha said...

LOL where did my brain go when I made that first comment?

I really do wonder how the KATTUNLOVE fangirls managed to convince themselves and other girls that it wasn't Jin. Too bad you both got banned, but I assume you've got some clever way of finding out and then saving the entire page to repost at their expense. I love how Internet-savvy we can be.

Denial.
It's probably the same kind that allows them to believe that KATTUN still exists and that Uchi and Kusano are coming back.

Anonymous said...

Did any of you guys or your readers write this in KATTUN's Wikipedia?

>>
Losing a member

KAT-TUN which was formed with an inital base of 6 members, lost a member, Akanishi Jin, when he was caught in America sleeping with Caucasian girls instead of studying English like he said he would be. He also had a bad tan.
<<

Brilliant!:D

Probably be deleted by now... Good while it lasts...

Jill said...

Haha.I thought he wanted BLONDES. They don't look blondes. Maybe he should go back to school. It might teach him how to SEE (and how to not get so amazingly drunk).

Anonymous said...

LMAO! KNIVES!!!
good luck on airport security!

another eskimo death LOL!

Vanessa said...

Oh shit. I hope he banged the one on the right. She, atleast, has decent eyebrows. And doesn't look like a fat tard.

Kim said...

OMG, this is the best LOL I've had since the fake Ueda p0rn, but even better, THIS IS REAL! XDD

ilu guys so much <3

Anonymous said...

Hey, this is the 'gothic' girl from myspace or whatever you guys want to call me.

Just a question, where did you get your sources? A 'friend'? A kat-tun fan girl, by chance? Yeah, so me and my friend happened to get a picture with Jin Akanishi, but where the hell did all that other shit come from? I don't recognize said MSN conversation because I never said any of those things. I do remember telling a few people that I ran into him and talked to him for a little bit, one person in particular being rather upset and jealous about it (which is where I'm almost certain you got this supposed information from). Either way, I know this comment is going to go blatantly ignored or more fun is going to be poked at me, but whatever.

Listen, you guys can talk all the shit you want about me, call me fat or ugly or say I have bad make-up, go ahead. But don't make it seem like Jin in a sleaze ball, because he's actually really really nice.

Anonymous said...

NO FATTIES

Anonymous said...

o hay she's pissed

VERONICA said...

'gothic' girl:

i report what i get sent. this is a tabloid website; most of the things on this site are completely untrue and unfounded. sorry you are offended. i can't help what other people say about you, and it's really nothing personal on CS's end. alas, such is entertainment journalism. enjoy your moment of relative fame.

Anonymous said...

ROFL!!!! xD OMFG. I'm reading what the japanese girls wrote on the link you put down using a translater program and DAMN... tis so funny.

kate said...

are the japs seriously translating this whole article AND the comments?

hot damn

Anonymous said...

o wow. those crazy japs

Anonymous said...

Well, thanks for understanding I guess. I'm not really mad, I knew something like this would happen as soon as KAT-TUN fans recognized the picture, so I'm not surprised I'm the one getting insulted. Like I said, go ahead and make fun of me if it makes you feel better.

Thanks for taking my myspace link down, I was getting tired of threatening messages.

"beatrice" said...

OH HOORAY. I CAN FINALLY LEAVE MY HOUSE AGAIN!!

Anonymous said...

I thought that the 'Gothic Girl' or whatever she is known as, was going to go on a crazy killing rampage. Ah, but she is pretty mellow so far for someone who is a grammar Nazi.

Anonymous said...

Wheres the link for the crazy Jap girls translating this page? Are they going psycho like we would suspect? (never mind the 2nd question is stupid to ask, since everyone already knows how psycho they can get, watch out Charles Manson! You got some competition!!!!!!!!!!)

Anonymous said...

yeah, i'm shocked she didn't REDICULE me about my horrendous lack of capitalization

OH SHH, "gothic girl" stop pretending. you love it really. they've made you net-famuz.

Anonymous said...

Sorry if I'm getting all lesbian on you guys, but I really love you whores. I can't understand why anyone could say this is a fake are just really really really in denial.

You guys better watch out because Johnny's gay Yakuza might go after you or those smelly yarakashis in Japan, especially the short ugly ones with knives.

Jin is definitely peacing out of Johnny's Jimusho, the boy has to get out of that Gilded Cage for once!!!!

Anonymous said...

To Anonymous : 18/11/06 4:49 PM
Click on OH HELLO THERE highlighted in yellow.I skimmed through it and yeah, they were translating all the comments as well. LOL

Inez said...

Oh V-Ron. I knew one day you'd have a hand in an INTERNATIONAL je scandal. It warms my heart. I'm proud.

Charisma. said...

OH shit I just saw the page with the jap fans translating...whoa their serious. This would be even more entertaining if Jin saw this page and commented.

Anonymous said...

Ah, Thanks for the link.

Whats up with them? Why is the page so freaking looooong? Is the translation thing for them the same as in The Da Vinci Code, running around in circles. This just makes me want to vomit....

Anonymous said...

LOL
http://kr.img.dc.yahoo.com/b13/data/japan_drama/23/1163852841_isthisphotoshop.jpg


http://blog.naver.com/aitaijin

http://blog.naver.com/aitaijin/80031207911

Anonymous said...

^Wow, don't you just love how the first like totally jacked the pic from here, slapped their own url on it and covered the other one with a big black box full of korean jibberish? LOL

Shelby said...

"Not so affectionately, as a matter of fact, sharpening sharp objects in your direction, me."

THIS JUST IN: Crazy korean bitches move from the relatively useless superglue to the crazy chinese bitches' weapon of choice, knives (i.e., already sharpened sharp things being sharpened as we speak).

Shelby said...

Also, Jin is toast and why does Bubka obviously not use the internet

Anonymous said...

lookie!!
LOL

http://p.pita.st/?m=ywthnxbc
post # 71
in
http://tv7.2ch.net/test/read.cgi/jr/1163852848/

and this site is also mentioned there.

Anonymous said...

too bad I only have .50 understanding of japanese.
But they were really translating like mad all the comments in the post. LOL

AppleSpice said...

lol the reason stated for covering the site URL from the pic stolen from the person on blog naver place was because she didn't know if the picture was real or photoshopped. HMMMMMMM.... now I'm off to read the comments from http://tv7.2ch.net/test/read.cgi/jr/1163852848/


lol this is just so funny

Anonymous said...

What, no cease and desist from JE yet?

However, I'm more concerned that the fangirls are actually surprised this is what he's doing in LA.

lovejin said...

ur slag

pinkilicious_ks said...

AHAHAHAHHAH definitely brilliant

Anonymous said...

i'm seriously loving those fangirls reaction to this...lmfao..i hope this wind up in news of sumtin...

Anonymous said...

LOL!
I wanna see her myspace..

Eve said...

JE ain't faggy enough for "cease & desist"

Why isn't there a Japanese word for "chinkychinks".

Oh, and Sasha, here's your link, I have it pretty much mostly covered:
http://www.livejournal.com/~daily_pwnage

Anonymous said...

dude. bad pictures are bound to happen. just because this is a bad picture doesnt give you the right to totally slander them. and just wondering.. how many of you are stupid ugly girls who sit on their computer talking to other totally over-obsessive fangirls about boys who dont even know you exist? i stumbled onto this site by accident and it just shows me how sad, shallow and completely inconsiderate and ignorant people are today. the girl this is about saw this page. just try to imagine how you would feel if you found a page totally bagging on you. i hope you all pay for the horrible things youve said about the people in the picture above. im sure she feels like total shit, and you should all feel a million times worse for making a total stranger feel that way.

ps
i hate you all.

eyeforeye said...

Damn! That Korean bitch makes it seem like those are pics her own!!Crazy Asian with their knives, well guess what the US of A has bullets, so try to beat that Yarakashis!!!!

We can get our knives and guns at Wal-Mart, ha. (america is soooo great!!)

eyeforeye said...

Anonymous (a.k.a. the hypocritical hater)

I think you still believe in Santa Claus or God (haha, the second one is a lot more funny)or you have yellow fever if you're here,anyways you need to let some peace into your heart because that bitterness and hatred you have towards others here won't make you a better person.

P.S. I love you, especially if you are a lady...

Anonymous said...

haha, youre funny, but im an athiest. :P and i know it doesnt make me a better person, it just lets everyone else know what horrible people they are. and if im not mistaken, she said dont judge her. did she not?

ps
what does me being a girl have to do with anything?

eyeforeye said...

i can't help it i just really like the ladies and you know what i mean.


i never made fun of her, just the other fans in Asia who want to sharpen their damn knives (it's just pathetic, they really are behind with technology if all they care about is their damn cellphones and yet no guns?)

Anonymous said...

REALITY CHECK: there are bitches in the world :)

Anonymous said...

uhh, sure. but i know you didnt. my comment was aimed at those who are making fun of her. people who are saying things about whats in her nose, and her eyebrows. and if i know my piercings, ill say the thing in her nose is probably a septum piercing, my friend has one and when its up, people tend to mistake it for things.

and yeah, the idea of crazy girls in foriegn countrys sharpening objects is pretty funny. :]

Anonymous said...

I want to see another photos more!!
Let me see more photos about the girls&JIN!!!

eyeforeye said...

Insane+Asian+Fan Girls= The 2nd Taliban
Its always easier to be mean, especially on the internet.

Anonymous said...

i agree, 2nd taliban. very scary indeed.

and it may be easier, but its probably really really hard on her. i cant imagine how i would feel if i got a link to a site where im being ridiculed for having met a pop star. the fact that these things are said behind her back is one thing, but for her to have seen them, and for people to still be saying these things about her is totally uncalled for. you would think the site would be taken down or something, its illegal in the US to slander someone publicly like this anyway, thats what i mean when i say i hope these people pay. i hope theyre taken accountable for how theyre putting her in a bad light like this.

eyeforeye said...

No, its rare on the Net. Celebs are also strangers to many people and yet are always scrutinized and bashed at.

I remember in Youtube, their was a clip where 2 fans were meeting NewS and many girls commented on the lack of looks their genes caused.

So this pretty much happens everywhere. Like if you walk in the mall and some girl talks about you by saying, "Damn what a dyke wearing those fug shoes, she makes me wish I was constipated then to see her sorry white flat ass molesting underaged boys." Besides beating the crap out of her, what would you do? Suing costs dinero!!!

amused said...

to the chinese & korean fangirls,

In this day & age, knives should only be used in the kitchen. tsk! tsk! Jang Geum would be very dissapointed!

Anonymous said...

hmmm.. youre right. youre a very smart person. :] thank you. you made me feel a lot better about this. *hug hug* x]

eyeforeye said...

You are getting corny on me, but I'm okay with it and I'm in no way smart, so don't mock me!But I'll hug back anyways.

Seriously, I want some new reports, staring at Jin's unusually large gum wad is getting to me.

Anonymous said...

this is why i love ur site XD

Anonymous said...

no, im getting sarcastic on you. but whateverrr.. this site is starting to bore me now. i can see how its already dieing down.

ill check you all later. :/

Anonymous said...

Does it kill all of you to now know his obvious taste in women?

I hope it does. <3

eyeforeye said...

Yes, Anon.

And I think you are really on to something, damn you Jin!!! This is how fangirls die from your Aids!

Anonymous said...

^^° the text is scandalous and you know it is, but what *if* this is in japanese newspapers tomorrow *facepalm*

Anonymous said...

*sighs*

Jin.. the fuck are you doing ò.o

Anonymous said...

Simply because this is Akanishi Jin in the picture with two white girls at a party made such a splash over the net.
Err...he is a young guy that loves going to parties. So?
Hello?!

Anonymous said...

ma~it's not the fact he's partying and stuff.. well i'm beginning to believe this freaking photo is jut manipulated... i see flaws... or i'm just paranoid ^_^;

Anonymous said...

Well what can I say..EVERYONE from the Johhny's Jimusho is portrayed as this "innocent, naive" boy who never dates or has sex.
So I suppose every Jin-lover assumes that he is some monk that never goes out?

Anonymous said...

Why did you blur the face of the girl at the NY party and not the faces of these girls? Don't they deserve the same privacy?

Emma-Amelia said...

LOLZ! So he couldn't even f*ck the attractive one XD

Anonymous said...

Hahahahah.

I love you guys.

WE GOT JIN HAHAHA JAPAN.

Cockney Cock Puncher said...

i think sum ppl think this is 'shopped cus jin is wearing that hideous dead rat fluffy collar jacket he wore in those faggoty official JE pictures.

idk maybe he lked the faggoty jacket and brought it to the US for those frosty midwinter nights spent chasing goffick tail.

Anonymous said...

i think people think it's shopped because it obviously is? look closely.

eyeforeye said...

Hahahahahahahahahahahhaha, the last time I laughed at this denial was when a Johnny Fan told me that Kazuya Kamenashi doesn't have plastic surgery and isn't a homo, Hahahahahahahaha, Fan denial is the best wickity wack!!

A said...

the Babelfished-into-Japanese version on that Japanese page is fucking hilarious. You mean ZOMG isn't translatable? =O

And for the one who asked why there's no Japanese for "chinkychink," there totally is: CHONKO. I forget the good slurs for Koreans, but just calling them North Korean should be enough.

eyeforeye said...

A said...
And for the one who asked why there's no Japanese for "chinkychink," there totally is: CHONKO. I forget the good slurs for Koreans, but just calling them North Korean should be enough.

Lol, thats a great one thanks!!

eve said...

Lol @ the anons

even more lol @ "eyeforaneye", go back to fagland XD

Sasha said...

@ Eve
You're awesome for documenting the ongoings at KATTUNLOVE! HAHA. You think people in the LJ JE fandom would learn when dealing with you girls, but they never, NEVER do. Which is why monopolizing on the fact that they either 1) forget who they're messing with, 2) are too stupid to take extra precaution, means fun for the rest of us. LOL Y'ALL SHOULD WORK FOR STAR MAGAZINE OR THE NATIONAL ENQUIRER.

Anonymous said...

"Cho Scandalous understands and respects her concern, this version of events is more hilarious, so we're sticking with this one." You said you understand her? ahahaha thank you for breaking them. Her plan to be Jin's friend will be shut off coz Jin will be angry and hate her. He will think about how's US girl, be scary, be disgusted and want to come back Japan soon~ ahahaha thank you. And why don't you tell us about what's really Amanda's feeling? Doesn't she feel that you are so mean? She's care about Jin but you don't care, why doesn't she hate you? Why don't you blame yourself instead of all commenters? How many time you say something against Jin or ppl you hate, that will show how you are in ppl's eyes. Coz we love him what he be, we know more about Jin's habit. We don't love him coz he's so nice but we love him coz he's 'Jin'.

Anonymous said...

"just try to imagine how you would feel if you found a page totally bagging on you."

You're about a year late on that lmfao

Anonymous said...

"Why don't you blame yourself instead of all commenters? How many time you say something against Jin or ppl you hate, that will show how you are in ppl's eyes. Coz we love him what he be, we know more about Jin's habit. We don't love him coz he's so nice but we love him coz he's 'Jin'."

because you're a faggot

Anonymous said...

a! don't worry about our clickings make you money coz we know that you don't receive any money from blogspot, doesn't it?

Anonymous said...

"because you're a faggot"

oh~ thank you to show us yourself again ahahaha.

Laura said...

Wow I almost can't believe that people are taking this shit seriously. Thanks for the lolz

VERONICA said...

we don't even have a click program, dumbasses. but we should now, damn.

eyeforeye said...

Eve, I love you too girl/boy/it or whatever you are...

But its eyeforeye not eyeforaneye!

Thank you

Anonymous said...

Ahahaha how do you think about your blog? Oh no! anyone won't take heed your boring blog if you don't report any about Jin unfounded rumour (or unreal rumour). But you can invent some story to make you a lot of money. You may have a house from doing that ahahaha. Or else you may safe them to enter an inborn trait correcting school. Many ppl may help you to click if you do that. ^^

Anonymous said...

I have been silent for far too long. I am the "girl on the right". I am very close with the "gothic girl" and I am upset at the harsh comments made about her. Yes, we took some pictures, yes we danced, yes we both have his number, and NO she did not make out with him. END OF STORY. As far as Jin is concered, he is a very nice guy and we are all hanging out again in the near future. We all had a great time together.
Thank you to the people who have been standing up for my friend. Also, I have a loving boyfriend and I am not out to have sex with Jin or anything like that. We are all just friends.

Charisma. said...

Hear that crazy fans straight from the source. Now drop your weapons and put them back in the kitchen and storage where they all belong

Anonymous said...

hahahhaha, do you crazy obbsessed fan girls hear that!? theyre friends and theyre hanging out! so you can say theyre ugly all you want, youll still be at home looking at his picture while they have fun gettting to know him. suck and choked on that! LMAO! you whores.

kate said...

omg choscandalous got blocked from kattunlove

wat r we gonna do????????

Anonymous said...

Hi, I am the "girl on the right"

disregard my previous comment, I suck dicks.

Anonymous said...

omg, you guys need to grow up. you would think after having this spread internationally and having thousands of people make fun of her and say stupid shit about threatening her that it would be enough. i can't believe people would get so worked up because they're fucking jealous they didn't see jin or get a picture with him.

i have news for all of you! jin doesn't even know you exist! get over it! leave these girls alone, all the did was meet a celebrity and all they get is ripped on. how old are you all? 13, 14? because i can sense the maturity level has dropped to a whole new low.

and speaking of law and slanderous activity, i can see the content was taken off, but the header is still considered putting these girls in a bad light and should be taken down.

Anonymous said...

Oh by the way, that's really funny, posting a link to a bullshit site about the actual legal action that could have been taken.

You think that's a joke? Slandering someone is against the law and presses can be charged. Just because you had to take it down when you finally realized you could get in trouble, doesn't mean you need to make yourself look like the victim.

Just admit the fact that you did something wrong, and hurt someone really deeply in the process. And instead of trying to be ignorant about the real issues, fess up and apologize. Seriously, it's getting fucking ridiculous.

Anonymous said...

oh wow, the people in charge of this site are fucking stupid! lol!! you guys are gonna get your asses sued for real! i cant wait to see you crying on a different site about you being poor because this one was taken down for the illegal activies! lmao!

Anonymous said...

yeah, your moms are gonna be pissed when they find out youre being sued for lieing over the internet.

Laura said...

You're a bunch of illiterate douches if you don't realize this entire site is dedicated to UNFOUNDED RUMORS. It's for fun, and it isn't meant to be taken seriously. Put your knives down already.

Shelby said...

....wait, there are people dumbass enough to actually think anyone who busted their asses for years in Law school would waste even a second of their time on an azn e-tabloid?

Adam said...

INTERNET = SERIOUS BUSINESS

Anonymous said...

theyll waste their time when theres a celebrity involved.

Anonymous said...

For fun? No! For Jin it is NOT fun. Jin may don't care about this rumour, but JE is not. How about his work in JE? How about Jin's supporting fans in Asia or in the world? Hey girls in picture, don't you care Jin's future? You both want to be Jin's friend but you know what the result of showing this picture? Nothing being Jin's friend coz he has many friends but being the girl who make him down is trouble.

Laura said...

it's showbiz, of course it's for fun. That's what entertainment is

Anonymous said...

O I C. I have to end of visiting this boring blog. My friend told that this rumour can not believe and she don't take heed about this rumour hahaha me too.

a! how about be above the law? I feel so good too. ahahaha

Anonymous said...

a! don't forget about your article before you changed. Why don't you let to here? You're afried about the law?

Anonymous said...

a! don't forget about your article before you changed. Why don't you let it be here? Are you afraid about the law?

Shelby said...

"theyll waste their time when theres a celebrity involved."

This is America, our upper middle-class white conservative lawyers could care less about a defunct member of a japanese boyband partying it up in low-grade frat parties.

VERONICA said...

i'm actually not that scared of being sued. how exactly would one serve papers on me if they don't know my exact name or address? we write under pen names for a reason, dumbass. i just want that girl to stop cutting for five minutes because a bunch of people on a tabloid comedy website called her gothic.

Anonymous said...

Oh why can not Johnny's Jimusho check about your ip on internet?
And how about prosecution to all commenters? No ip, anonymous... ah~ ahahaha

VERONICA said...

anonymous, you are clearly a very gifted attorney. i guess i am weak! i'm shutting the site down! right now!

Anonymous said...

i can see that gothic girl and her friend are nice, though...

Anonymous said...

Oh~ nothing to do that. Keep report your news as you want. But only Jin's picture, it may make him trouble. I can not accept about it. It's good if you'd pull it down. But it's up to you. Thank you.

eyeforeye said...

People are wasting their time if they try to track down the owners of this tabloid site. YOU PEOPLE ARE SERIOUSLY STUPID!!!Is this the first ever tabloid website you ever witnessed and laid your eyes on, oh poor baby! Everybody would be getting sued then, whats up with Americans wasting their money in court?! There is anorexic African kids like Anne Coulter, they need the food you selfish obese fools!!

VERONICA said...

There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter
There is anorexic African kids like Anne Coulter

Anonymous said...

To the Asian chick that's concerned about trouble brought to Jin because of the picture:

Pictures were bound to come up in America in anyways. There's no possible way he'd be here for 6 months and not get a single pic taken of him. I highly doubt a photo of him (doing absolutely nothing wrong) will cause any damage to him what so ever.

And to everyone else who is still continuing to insult the girls in the picture: I'd love to see you react to thousands of people calling you fat and ugly and sticking stupid labels on them because you look a certain way. I've never seen so many people be so fucking inconsiderate. Based on what I've seen about what the girls have to say on all these comments, they're handling this like mature adults, and it's sad that no one is taking these problems seriously.

If I were them, I'd have this whole fucking site taken down.

Laura said...

There is anorexic African kids like Anne Coulter, they need the food you selfish obese fools!!

Thank god for the asian champions of humanity reminding us what is important.

Anonymous said...

ahahaha I am a clumsy girl, don't feed me food. Why is it so serious, coz it is so serious in Asia. Haven't you guys heard news from paparazzi in Japan? Only walking with a girl is news, that's superstar. No joke, no kidding. How about that superstar's future? It's down. That's Asian way. We are regional difference. You can think as you like coz you are american. But we can think as we like coz we are Asian and the superstars in Japan you like and hate are Japan. They have different culture from you. You must repect them and don't make them more trouble.

Anonymous said...

How much do you know about Johnny's Jimusho? Don't you think all pictures make him trouble? So how about Jin's going aboard? How about Jin's less work? I know that it becaused he did it himself.
Ok, you can post more as you like. It's only one topic that taking ppl to your blog. 146 comments in superstar, Akanishi Jin's topic. You are so famous ><

But <5 comments in other topics ahahaha, I know you. Keep trying to make Jin more famous.

Anonymous said...

it's not our fault if crazies rush to defend their retard in shining armor

eyeforeye said...

That why this blog was made Anon, to show how really crazy Asians are and with your post you pointed out a lot of great things of why they are the psychos we LOVE!

Anonymous said...

HAHAHA AT ASIAN FANGIRLS THINKING THAT ANYBODY IN AMERICA GIVES A FUCK ABOUT JOHNNY'S JIMUSHO. HAHAHA!!! THE SITE GETTING SHUT DOWN??? HAHAHA. ONE WORD:CONSTITUTION!!! READ IT!!!

Only thing that the owners of this site COULD have got in trouble for was libel defamation [the fake IM convo which is now been retracted.]If they had the reasonable belief that they IM convo was true, then it will be treated the same as true statement and a plaintiff would have damn sure hard time proving they didn't. And that only one of they ways they could defend themselves. HAHAHA @ lawsuit. Lame fangirls, please do your research on defamation and the nubmer of sucessful internet libel defamation lawsuits before you open your mouths'. The majority of cases are either abandoned or settled.[sometimes include a published apology, sometimes no apology, sometimes a payment, sometimes no payment.]

PLEASE SILLY LITTLE GIRLS,STOP THIKING THAT YOUR EVER GOING TO MARRY THIS DAMN GUY AND GET A REAL BOYFRIEND TO OBSESS OVER. *shakes head*

Anonymous said...

I fail to understand why people are freaking out about the fact that he is pictured standing adjacent to girls and yet no one is concerned that he appears to be wearing a strange fur/feather accessory of indeterminable origin. I think we're all overlooking the real crime here, folks.

AppleSpice said...

I love this place. :] haha

Anonymous said...

POST THE MYSPACE link
who cares bout the girls
i didnt know americans knew about Kat Tun...?

Anonymous said...

wait chinese people are going crazy for akanishi? why chinese ppl?

Anonymous said...

racist much?

Anonymous said...

PLEASE SILLY LITTLE GIRLS,STOP THIKING THAT YOUR EVER GOING TO MARRY THIS DAMN GUY AND GET A REAL BOYFRIEND TO OBSESS OVER. *shakes head*

eve said...

TALKING ABOUT PEOPLE OVER THE INTERNET IS AGAINST THE LAW. LIKE HOW IT'S AGAINST THE LAW TO HAVE AN OPINION.

sry, "laura" & other douches, you lose.

O, DID I "SLANDAR" U?? WHERE IS YOUR E-LAWYER NOW

ORLY? said...

WTF? where did all the bad grammar azn bitches in denial come from?

Anonymous said...

why her neck is very big? ,like Dumbo Ha Ha Ha

ugly wa

Anonymous said...

you people are real lameass, why bother sticking your butt to the chair in front of the com for the whole day just to insult jin and those girls? give them a break.its not like you can't live without these.go get a life..really , my toes are laughing while scanning through those silly insults from whoever those ppl are.

oh ya and to those who spilled humiliating insults to asians, you guys are no better either. you are making yourself sound lowly instead. like HAHA you guys are such a joke

Anonymous said...

I'm asian and I'm not offended. We're a proud nation. Basically, as an Asian I'm ashamed of those who deliberately use knives to threat people for the sake of sureal justice. LOL..

There's a disclaimer in this site, it's for shallow people. I'm shallow so I love this site. If you're not shallow then why bother read this site.

This site Rocks, k?

Cheers!!

RAQUEL said...

U ABSOLUTE "LOW CLASS"

How well do u know him ?

"The thing that u do that show me what's all about u"

IF YOU DONT KNOW ANYTHING ABOUT AKANISHI JIN, SHUT UP NOW BECAUSE IF YOU DONT KNOW HIM ENOUGH YOU WERE BE FUCKIN' AND STUPID
ON THE EYES OF PEOPLE THAT KNOW HIM WELL ENOUGH

Anonymous said...

CRAAAAZZZZYYYYYYY lol hahah this picture cracks me up. whoever took this picture, I SALUTE YOU =) he looks like a retard. haha mucho hot retard

eyeforeye said...

hahahahaha, people just love drama. You guys should cry about getting raped or something, but NO Jin taking pics with other girls=the Apocalypse and I'm not talking about the movie. SHAME ON YOU!!!

Bonita said...

roflmaohmg!! I love the drama in this comment box more than the above picture.

Can the comment hits like 123910238 posts? roflmao.

Anonymous said...

i love you guys and i love this site. OMG INTERNET SRS BIZNISS?!?@?!2/1

Anonymous said...

yo you all are fucking gay.

Laura said...

You kidding me eve? This shit is hilarious

- O -" said...

what da hell on Earth are you doin' huh ??? other millions people of his fans wants to delete your fucking blog because of you put your butt in someone else personal life ,if someone else do that to you putting your picture of you having sex with your little dick, how will you feel you fucking filthy slut.you are such an idiot, can't u think huh ?? Can u use your silly head ,all of Fans will want to del your block because of your foolish fucking idea. and you don't have to know who write this , because of your foolish brain will never know the hard thing like this YEAH!!!

Anonymous said...

^^^HAHAHA AT ASIAN FANGIRLS WHINING LIKE ANYBODY GIVE A FLYING FUCK. CRY!! CRY!!! CRY!!!! HAHAHA!!! PLEASE SILLY LITTLE GIRLS,STOP THINKING THAT YOUR EVER GOING TO MARRY THIS DAMN GUY AND GET A REAL BOYFRIEND TO OBSESS OVER. *shakes head*

[Y.o.K.u.] said...

do u think who u r?
how dare r u do this thing to Jin?
and why do u show yr bad thinking to all people in the world?
how pitty u r, poor girl.
i think ya may have some kind of psychological problem.
i suggest u to consult with an expert.


ahh..i 4got sth...da chick like u just a plaything 4 jin.

rei_k said...

Ummm....
I'm learning that Jin loves nightmare?
555+

so,at first,I've to sorry about my grammar It doesn't good at all coz I'm Asian NOT American
but...i wonder if you write or speak in Asian way, how perfect it will be?
coz you're American right? American was so great right?
American was a genius was a god RIGHT?!

but one thing I can tell you,
you are the most SUCK AMERICAN I've ever seen!

I admit that American's ability was so high but not a SUCK like YOU

^___^

OK come back to the topic
everything you said about Jin wasn't differ from other AMERICAN in that pic dont forget that they're in same party and i'm sure that it isn't jin's cam
so, tell me who ask for taking a photo?

Jin? don't be idiot as that level

you have to know smth about Asian guys girl^^
they ussually keep the precious as good as they can
which girl was cherish for them they will absolutely NOT ask her like "you wanna sleep with me?"

coz they want more than SEX like the simply animals from her
^^

so

I'm quite sorry that those girls can be just...sex friends

that's their value
^_____^
but higher that you~ ne

but in my view ,words like this for AMERICAN was regularly one^^
I wonddor if you're the kind of an innocent girl?

Love said...

Sorry, but I can't understand your Psycho Babble.

Love

Sarah said...

^^^HAHAHA AT ASIAN FANGIRL RANTING IN BROKEN ENGLISH. HAHAHA!!!

YAO said...

Wow, that was basically an essay about I don't even know what.

And please bitches, if I wanted to go repeatedly send death threats to Japanese/Chinese blog owners I could...and with correct spelling/grammar. Now if they were Korean, I might have to resort to Babelfishese.

Anonymous said...

wait wtf!? whats the difference between an asian fangirl and an american fangirl?
Why are people making fun of them,when americans are the ones that are most indulged in the lives of celebrities?
and yeah for the people that made fun of the broken english of asians... I dont see you speaking any type of asian language?

Anonymous said...

ike cheese ^^

Anonymous said...

I love how the girls in the picture are all 'boo-hoo we're getting made fun of just for taking a pic with Jin' Well what the fuck did you expect, you tards? Maybe you shouldn't have posted the picture on the internet for THE WHOLE FUCKING WORLD TO SEE. What did you think was going to happen?? But oh, it's worth it to BRAG to everyone that you met him. So PUT UP WITH IT and STFU.

Anonymous said...

you guys are so retarded. just admit that you're jealous that you didnt meet him, that you didnt hang out with him, that you didnt get his number, and that you are not gonna go to disneyland with him. those two girls are the sweetest, most beautiful, and most respectful girls in all of california and all of you are just shallow retards who have no social life and thus do not get to meet fascinating people. what should have been an exciting moment in their lives has now become a stupid scandal. you should all be ashamed of yourselves, so be sure to drop dead after you get your head out of your large ass.

Nat said...

^

Lol. Yeah, because Yao and Veronica are SUCH big KAT-TUN fans they must be DYING inside to know that some other girls met him. Whatever XDDD He's in the States where his "idol" status means shit to the general population. KEEP BRINGING THE LOLZ!

Anonymous said...

you guys need a life of your own. you are pathetic losers who probably still live at home with your mommies. most likely you will be parasitic singles the rest of your lives. who the hell would want to be with a bitter asian wannabe? no one. keep on being rude and obnoxious, its just further proof that you lead meaningless lives. i cry for you. well, not really. i laugh at you =D

Anonymous said...

i never liked akanishi anyway he looked like kabachan

Anonymous said...

geez you people are the lowest of the low. get a life and do something productive instead of bashing on others who actually go out and live. you are all jealous that you just sit at home in front of your computer and never get dates. this cite, and the poeple who read it, are pathetic. go to hell and stay there.

Anonymous said...

wait wtf!? whats the difference between an asian fangirl and an american fangirl?
Why are people making fun of them,when americans are the ones that are most indulged in the lives of celebrities?
and yeah for the people that made fun of the broken english of asians... I dont see you speaking any type of asian language?

MIHO said...

HAHAHA AT PISSED ASIAN FANGIRLS WHINING LIKE ANYBODY GIVE A FLYING FUCK. CRY!! CRY!!! CRY!!!! HAHAHA!!! GO CUT YOURSELF AND BLEED OUT ALL YOUR ANGST WHILE JIN FUCKS MORE AMERICAN CHICKS. HAHAHA!!!

Anonymous said...

Yeah, what gives?
Stupid gothic wanna-bes...-___-;

Anonymous said...

What the hell...stupid wanna-be gothic chicks...-___-

Tonisha said...
This comment has been removed by the author.
kate said...

best comment drama ever y/y

Anonymous said...

i really do hope that you guys get sued. i would laugh so hard at your stupidity. go fuck yourselves.

eyeforeye said...

Anon above me, I need to ask you a very important question and please don't get mad at me.


Are you seriously mentally handicapped?

Anonymous said...

jin is my brother's friend

Anonymous said...

^jin's my bitch

Anonymous said...

Yeah!! I love Jin!!

Thaks 4 this pic....

And then???

What do you want...CHICKEN??

Anonymous said...

hahahaaa goo to hell bitchhes

audrey said...

i had sex with jin three times last night, i will send you the pictures if you promise to post them okekekekekekekke and he said he hates china

Anonymous said...

http://www.cnn.com/2006/LAW/11/20/internet.libel.ap/index.html

Court OKs broad Web libel immunity


What now, biatches, what now

Anonymous said...

shut up, stupid fangirls. you're making yourself looking stupider than you already are.

eyeforeye said...

Haha...

Web sites that publish inflammatory information written by other parties cannot be sued for libel, the California Supreme Court ruled Monday.

The ruling in favor of free online expression was a victory for a San Diego woman who was sued by two doctors for posting an allegedly libelous e-mail on two Web sites.

Some of the Internet's biggest names, including Amazon.com, America Online Inc., eBay Inc., Google Inc., Microsoft Corp. and Yahoo Inc., took the defendant's side out of concern that a ruling against her would expose them to liability.

And aren't those girls from Cali??? The irony is making my mouth foam.YOU ARE IDIOTS!

Anonymous said...

LMAO
I don't get WTF you guys are so worked up for.
Yea, so its just a fucking photo with that damn Jin guy standing in between two white bitches with that retarded look on his face.

ROTFL I wonder what will the rection be if this was a sex vid LOL

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 254   Newer› Newest»
 

choscandalous. Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger